Coördinator / Coördinatrice overheidsopdrachten (M/V/X)
Het bedrijf
Ben je gepassioneerd door de uitdagingen van de klimaattransitie, circulaire economie en transformatieprocessen? Vervoeg dan ons team en neem deel aan het nieuwe elan van het Gewestelijk Agentschap voor Netheid, Net Brussel.
Want door zijn activiteiten van ophaling, reiniging en valorisatie van afvalstoffen-hulpbronnen speelt Net Brussel een centrale rol in de verbetering van ons leefklimaat en in de aanpak van de gezondheids-, milieu- en sociaal-economische uitdagingen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
Het Agentschap is een paragewestelijke instelling die onder het toezicht staat van de Voogdijminister van Brusselse Hoofdstedelijke Regering.
Het nieuwe transversale strategische plan, de multidisciplinariteit en de transversaliteit van problematieken die door het Agentschap worden beheerd - en de innovatie die zij vereisen - leiden ertoe dat het Agentschap geleidelijk overgaat tot een doelstellingenmanagement en een cultuur van projectbeheer.
Je uitdagingen
Als coördinator / coördinatrice overheidsopdrachten houd je toezicht op de volledige opvolging van lopende en toekomstige dossiers overheidsopdrachten bij de dienst Aankopen, die fungeert als ondersteunende dienst voor de operationele activiteiten.
In die hoedanigheid sta je in voor de coördinatie van de overheidsopdrachten van de dienst en aanverwante procedures.
Onder de verantwoordelijkheid van je manager:
- Je staat in voor een kwaliteitsvol beheer van de verschillende informatie met betrekking tot de opdrachten van de dienst, met inachtneming van de reglementeringen en procedures van het Gewestelijk Agentschap voor Netheid, Net Brussel (GAN).
- Je ziet toe op de coherentie van de door je manager vastgestelde doelstellingen.
- Je voert zelfstandig de aan jou toevertrouwde taken uit, verwerkt de gegevens en neemt de nodige maatregelen voor een goed verloop van de aan jou toevertrouwde opdrachten en/of projecten, waarbij je de taken coördineert tussen je verschillende collega's, met inachtneming van de modaliteiten die in het kader van de projecten zijn vastgesteld, met name op het gebied van termijnen en budgetten.
Diploma
Je hebt een Master, idealiter in rechten of economie.
Ervaring
Je beschikt over een relevante beroepservaring van minimum 3 jaar in overheidsopdrachten
.
Kennis
- Je hebt een grondige kennis van de wetgeving inzake overheidsopdrachten;
- Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands en begrijpt teksten en gesprekken in het Frans en spreekt Frans;
- Je drukt je zowel mondeling als schriftelijk op een duidelijke manier uit, aangepast aan het doelpubliek, en rapporteert de informatie doeltreffend;
- Met de digitale transitie van ons bedrijf en het openbaar ambt zijn digitale vaardigheden essentieel geworden. Je bent in staat om digitale content en tools te gebruiken en je bent bereid om je digitale vaardigheden verder te ontwikkelen.
- Je hebt een goede kennis van Office 365-apps (Excel, Word, PowerPoint, Sharepoint, enz.);
- Je bent vertrouwd met de missies en waarden van Net Brussel.
Gedragsvaardigheden
- Je analyseert en integreert informatie afkomstig van verschillende bronnen.
- Je definieert proactief doelstellingen, ondersteunt actieplannen en betrekt de juiste middelen binnen de beschikbare termijnen.
- Je verstrekt aan je gesprekspartners aangepaste adviezen en verwerft geloofwaardigheid.
- Je begeleidt en ondersteunt de anderen en fungeert als referentie.
- Je reageert efficiënt op stress en kritiek.
- Je past je gemakkelijk aan veranderingen en verschillende omstandigheden aan.
- Je werkt goed in een team en draagt bij aan de goede verstandhouding tussen collega's.
- Je handelt servicegericht naar de gebruikers of begunstigden.
- Je toont respect voor anderen, de regelgeving en het milieu.
- Je ontwikkelt voortdurend je professionele kennis en vaardigheden.
- Je bent resultaatgericht en je bereikt doelstellingen.
Aanbod
Een vervangingscontract, op basis van een loonpakket dat overeenstemt met het barema van de graad van attaché/attachee (rang 10.1).
Naast dit loonpakket zijn er veel extralegale voordelen en tegemoetkomingen van de Sociale dienst, met name :
- Betaald verlof (dubbel vakantiegeld)
- Eindejaarspremie
- Mogelijkheid van telewerk
- Maaltijdcheques
- Productiviteitspremie
- Levensduurtepremie voor de inwoners van Brussel
- Hospitalisatieverzekering (gratis voor het personeelslid en tegemoetkoming voor de gezinsleden)
- MIVB-vrijkaart en volledige terugbetaling van de NMBS-vervoerskosten
- Tegemoetkoming voor apothekersonkosten
- Tegemoetkoming voor diverse kosten (bijv. bril, tandprotheses,…)
Tegemoetkoming voor een sport- of cultuurabonnement
Een loonsimulatie kan worden aangevraagd bij de Personeelsdienst van Net Brussel.
Naast het loonaspect betekent werken bij Net Brussel ook deel uitmaken van een dynamisch team in een organisatie die zich elke dag inzet voor belangrijke maatschappelijke thema's, in een sleutelpositie met betrekking tot de Europese doelstellingen inzake afvalbeheer.
De directie legt de nadruk op een aangename werkplek die het welzijn bevordert, met de mogelijkheid tot telewerken.
Interesse?
Stuur je sollicitatiebrief en CV met vermelding van referentienummer 25-ACH-01 naar het volgende adres: Celia.Dimattia@arp-gan.be.
Net Brussel garandeert een niet-discriminerende selectieprocedure op basis van de vereiste vaardigheden. “Sterk in Diversiteit”